Aisea e fai ai Fagu Suavai u'amea u'amea e sili ona lelei mo ou mana'oga uma e fa'asusu

cusotm logo fagu vai

Afai o lo'o e i ai i le maketi mo se fagu vai umi ma fa'atuatuaina, aua le toe va'ava'ai atu i le u'amea u'amea.O le mafuaaga lea:

Mea Maualuluga
O fagu vai u'amea u'amea e faia mai mea e sili ona lelei e fa'amautinoa ai e tumau, umi, ma saogalemu mo le fa'aoga.E le pei o fagu palasitika e mafai ona tu'u ai vaila'au leaga i totonu o lau vai, o fagu u'amea e le oona, e leai se BPA, ma e mafai ona fa'aaoga pea lava pea.

Fetuuna'i
O fagu vai u'amea u'amea e tele ma e mafai ona fa'aoga mo fa'amoemoega eseese.Mai se fagu vai a tamaiti mo le aʻoga i se fagu lulu mo lulu polotini, kofe kofe mo le kofe i le taeao, apa malulu mo pia, ma le sipika tumble mo tafaoga i fafo, o loʻo i ai se fagu vai uʻamea mo taimi uma.

Customizable
E mafai fo'i ona fa'apipi'iina fagu vai u'amea e fa'atatau i ou mana'oga.Latou te faia ni meaalofa sili mo faʻalapotopotoga faʻapitoa, faaipoipoga, ma isi mea faʻapitoa.E mafai ona e maua lau logo a le kamupani, se upusii e sili ona e fiafia i ai, poʻo se feʻau patino e lolomi i luga o le fagu, ma avea o se meaalofa tulaga ese ma manatua pea.

Eco-Faauo
O fagu vai u'amea uamea e fa'alelei fo'i.I le fa'aaogaina o se fagu toe fa'aaogaina, e mafai ai ona e fesoasoani e fa'aitiitia le aofa'i o otaota palasitika e fa'ai'u i totonu o a tatou lapisi ma ogasami.O le mea lea ua avea ai i latou ma filifiliga sili mo i latou o loʻo nofouta i lo latou aafiaga i le siosiomaga.

Atoatoa mo Taimi uma
O fagu vai uamea e sili ona lelei mo taimi uma.Pe oe alu e tolauapi, savaliga sopo, po'o le faleta'alo, o se fagu vai u'amea e tatau ona iai.Latou te teuina au meainu malulu pe vevela mo le tele o itula, ma fa'alelei ai mo so'o se gaioiga i fafo.

I le fa'ai'uga, o fagu vai u'amea uamea o le filifiliga sili lea mo au mana'oga uma.Faatasi ai ma a latou mea e sili ona lelei, agavaʻa, faʻapitoa, faʻalelei, ma fetaui mo taimi uma, e leai se mafuaʻaga e le faia ai le suiga i aso nei.Aisea la e faatali ai?

21

Taimi meli: Mati-08-2023